Om mig

Jag är 80-talist och perfektionist. Är väldigt fascinerad av allt som har med skönhet och mode att göra. Har tidigare gjort en bröstförstoring ('07) och kommer i morgon (10/2) att genomgå en fettsugning. Startar denna blogg då jag själv inte hittat bra med information inför mina egna ingrepp.

lördag 7 april 2012

Sju veckor - foton

Ja nu fungerat det! Inte exakt som det ska men bilderna kom i alla fall upp nu :) Bildmässigt ser jag inte nån skillnad från förra till denna veckan, och jag har heller inte tappat några fler cm. Har liksom stannat upp i utvecklingen. Provade gördeln som jag köpte precis innan jag kom tillbaka till Sverige, den som endast täcker torso. När jag köpte den fick jag knäppa de yttersta hakarna och nu har jag den på de innersta. Så nån skillnad har det ju blivit :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar